Sporządzanie pism urzędowych

Specjalizuję się w sporządzaniu pism urzędowych związanych z zagadnieniem zajęcia pasa drogowego dróg na terenie Krakowa oraz pozostałych terenów Gminy Miejskiej Kraków. Zapewniam obsługę biurową w zakresie przygotowaniu pism do Plastyka Miasta Krakowa, Miejskiego Konserwatora Zabytków, Głównego Architekta Miasta Wydziału Spraw Administracyjnych, Wydziału Architektury i Urbanistyki, wniosków o wydanie nowego pozwolenia, kontynuację posiadanego czy zmianę obowiązującego zezwolenia.

O powodzeniu tego rodzaju przedsięwzięcia nierzadko decydują szczegóły, o których możesz nie mieć pojęcia. Jako że znam biurokrację w tej sferze od drugiej strony, pomogę ci tak skonstruować wniosek aby szansa na jego negatywne rozpatrzenie była minimalna.

Poza sporządzaniem wniosków dotyczących zajęcia pasa drogowego zajmuję się również dostosowywaniem reklam i nośników reklamowych do warunków Uchwały Krajobrazowej, która obowiązuje na terenie Krakowa.

 

Jak przebiega przygotowanie pisma o zajęcie pasa drogowego?

Przygotowanie pisma o zajęcie pasa drogowego składa się z kilku etapów. Bardzo ważne jest przygotowanie precyzyjnego planu, opisu całego przedsięwzięcia i zawarcie odpowiedniej argumentacji. W tym celu:

  • podczas pierwszego kontaktu z tobą dokładnie określam zakres zlecenia i twoje potrzeby związane z planowanym przedsięwzięciem;

  • następnie oceniam szanse na powodzenie uzyskania pozytywnej decyzji w urzędzie. Przeprowadzam wizję w terenie lub korzystam z narzędzi mapowych online;

  • na podstawie zebranych informacji wspólnie ustalamy rodzaj dokumentacji koniecznej do wydania zezwolenia, opinii, podpisania umowy;

  • odpowiednio redaguję poszczególne pisma, wnioski i dokumenty, które przekazuję ci do akceptacji oraz podpisania osobiście lub drogą elektroniczną. Kiedy wszystko jest gotowe, przekazuję je do odpowiedniej jednostki administracyjnej.